קראו

מלפפונים חמוצים במונגוליה

~ כשאלי ישבה בסלון ביתה, ספונה עמוק בתוך חייה הקטנים והלגמרי רגילים, וחלמה בעיניים פקוחות על הערבות הצחיחות של מונגוליה הרחוקה, היא לא שיערה בנפשה שאלה בדיוק יהיו הנופים והרקע לדרמה הגדולה של חייה, בעת שתמצא את עצמה, בהפתעה, נפרדת סופית מאהוב נעוריה ואבי ילדיה, איתו יצאה כמה שנים קודם לכן למסע.

על רקע נופים עוצרי נשימה, בין הרים, אגמים ונהרות, כשרוחות סוערות ממעל, ועדרי סוסי פרא נדירים דוהרים מטה, תחת שמיים נדיבים עמוסי כוכבים, היא תעבור גילגול שלם של התרסקות ותקומה, כשהיא מגלה לאיטה את הכוחות העצומים הכמוסים הגלומים בה. לצידה כל העת ילדיה הצעירים, וגם חבר נפאלי יקר, שהיה שם עבורה ברגעי האמת.

היכן שאיתני הטבע מתקיימים במופע הכי גולמי ועוצמתי שלהם, ומשמשים לה תפאורה עזת מבע, היא פוגשת דמויות מקומיות שמתגלות במלוא אנושיותן, ובעיקר פוגשת את עצמה בגרסתה הפראית, הלא מעובדת.

זהו סיפור קצר הכתוב בלשון קולחת, מביא מבט מרתק אל עבר חיים אחרים, שבסופו של דבר מתקיימים בהם האלמנטים האנושיים המוכרים כל כך לכולנו.

רוצים לטעום קצת במה מדובר? לקבלת 20 העמודים הראשונים של הספר ישירות למייל הרשמו כאן:

 

הספר מעורר מגוון רגשות, והרבה אנשים כתבו לי אחרי שגמרו לקרא. הנה קצת ממה שקיבלתי:

"כותבת לך כדי לומר שאני באמצע קריאת הספר. תכננתי לקרא רק כמה עמודים וללכת לישון אבל לא הצלחתי להפסיק. הכתיבה שלך סוחפת"
~יעל
~

"נפלא, וגם כמובן יש כל כך הרבה מקומות שמזכירים לי את עצמי. משערת שלכל אחד זה קצת מזכיר את עצמו. שלחתי את הלינק לרכישה לכל מי שיקר לי, וזה פתח מקום לשיחות מרתקות עם אנשים שאני אוהבת. אז תודה..
~רותם סיון
~

"וואווו. חזק. עוצמה שלא תאמן. מילים חותכות. כל המסע הזה בספר הזה הרגשתי אותו כמסע במסדרונות נפשי. הוא פשוט נגע. כי האומץ. והמרחבים. והפתיחות להיות מי שאת.."
~עדי תם
~

 "מדהימה. קראתי את מילותייך בשקיקה בפעם אחת, עם עצירה אחת לנשימה. ניתן לחוש את התחושות הנמצאות בין המילים, את שוזרת עולמות שלמים בעומקי הסיפורים אותם בחרת להביא אל הכתב. תודה על האומץ שלך לצעוד בדרכך ולהביא את סיפורך ואת הוויתך אשמח לקרוא עוד משיתופייך".

~מיכל קורן~

כמה הספר עולה:

38 שקלים.

איך רוכשים את הספר: 

הקליקו כאן, ומלאו את פרטי כרטיס האשראי שלכם. בתום התשלום המאובטח תופנו לדף ובו לינק להורדה ישירה. זהו.

ועכשיו חדש! הקובץ גם בפורמט EPUB לקריאה נוחה במיוחד בכל מסך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *